Euregionaal Prinsentreffen
Veel gestelde vragen
Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen. Is uw vraag nog niet beantwoord neem dan contact met ons op.
Wanneer wordt het Euregionaal Prinsentreffen gehouden?
Het Euregionaal Prinsentreffen vindt altijd plaats 10 dagen voor de carnaval. Zie het Programma voor de meest recente datum en voor meer informatie.
Waar wordt het Euregionaal Prinsentreffen gehouden?
Het Euregionaal Prinsentreffen heeft al verschillende locaties gekend. Festivillage Maastricht, Fort Sint Pieter Maastricht, Complex Maastricht (Platte Zaol) en Sporthal 't Vroendel Gronsveld. Vanaf 2024 is het concept gewijzigd en wordt er gekeken naar een geschikte locatie samen met de deelnemende vereniging. Ook een keer deelnemende gastvereniging worden? Klik hier voor meer informatie.
Waarom wordt het Euregionaal Prinsentreffen gehouden?
Het doel van het Euregionaal Prinsentreffen is het creeëren van een gezellig en carnavalesk evenement waarbij carnavalsverenigingen en artiesten bij elkaar worden gebracht. Er wordt een podium geboden aan artiesten om zich te presenteren aan de aanwezige carnavalsverenigingen. De carnavalsverenigingen kunnen onderlingen contacten leggen ter bevordering van het culturele en bestaans aspect van de carnaval.
Tevens wordt er elk jaar geprobeerd een donatie te doen aan diverse jeugdcarnavalsverenigingen. Deze donatie kunnen ze binnen hun vereniging geheel naar eigen inzicht besteden.
Lijst van JCV's die in het verleden een cheque hebben mogen ontvangen vindt u hier.
Ik wil mijn vereniging ook in aanmerking laten komen voor een cheque
Wilt u uw jeugdcanarvalsvereniging ook in aanmerking laten komen voor een donatie?
Neem dan contact met ons op.
Hoelaat begint het Euregionaal Prinsentreffen?
De deuren zijn geopend vanaf 19:30 uur. het programma start om 20:30 uur tot 01:00 uur.
Zie het Programma voor meer informatie.
Hoe kan ik aan kaarten komen?
Carnavalsverenigingen kunnen zich aanmelden via het inschrijfformulier op de inschrijf pagina.
Kaarten kunnen alleen aangevraagd worden middels het formulier op de website. Aanvragen die op andere wijzen worden gedaan worden niet in behandeling genomen!
Wat kost een kaartje?
Voor de entreeprijs verwijzen wij naar het inschrijfformulier. De entreeprijs is inclusief garderobe en gebruik van de toiletten.
Wat gebeurd er nadat ik mijn vereniging heb aangemeld?
U ontvangt een bericht wanneer wij uw aanmelding hebben ontvangen en beoordeeld. Er wordt gekeken hoeveel kaarten u krijgt toegewezen. Vervolgens ontvangt u een bevestigings email waarin u informatie vindt over uw aanmelding. Denk hierbij aan het aantal toegewezen kaarten, uw unieke nummer, betaalmogelijkheden, etc. Uw kaarten worden minimaal 2 weken voor aanvang opgestuurd.
Hoe kan ik betalen?
U kunt vooraf per bank overschrijving betalen of middels de betaallink in de bevestigingsmail. Meer informatie hierover vindt u in de bevestigingsmail van uw aanmelding nadat deze beoordeeld is door de organisatie.
Wanneer kan ik de kaarten afhalen?
Kaarten kunnen NIET meer afgehaald worden. Kaartn worden per post opgestuurd.
Let op: Kaarten worden maar éénmalig verstrekt. U gaat ermee akkoord dat beide partijen elkaar in vertrouwen nemen dat de envelop met informatie en kaarten met de meest zorgvuldigheid worden verstuurd. Het is niet mogelijk om de organisatie aansprakelijk te stellen voor het onjuist ontvangen van de kaarten.
Ik heb mij al ingeschreven, kan ik nog meer kaarten aanvragen?
Ja, dat kan. Heeft u uw vereniging reeds ingeschreven en heeft u nog meer kaarten nodig? Vul het inschrijfformulier nogmaals in. Het gehele traject start opnieuw voor de extra kaarten.
Wat zijn de parkeermogelijkheden?
Voor meer informatie over het parkeerbeleid zie pagina: Verkeerscirculatieplan. Tevens ontvangt u in het welkomstpakket meer informatie over o.a. perkeermogelijkheden.
Programma
Het programma 2025 wordt binnenkort bekendgemaakt.